תודה למתנדבי א”י בליכוד+עצומה! E”Y volunteers in Likud, thanks!!

English & unsubscribe info — see below

רוצה להימחק מרשימת התפוצה? ראה בסוף

can't read the Hebrew? Open the attachment

עצומת פעילי הבחירות: נתגייס רק למפלגות שיתחייבו לא לשבת בממשלת גירוש או נסיגה

* נא לחתום על עצומת פעילי הבחירות, דרושים בדחיפות מחתימים בכל הארץ שיחתימו לא רק את עצמם אלא גם את חבריהם.

* נוסח העצומה (תקציר): "אנו קוראים לכל מפלגות הימין לא לשבת בממשלה הרוצה לדון בעקירת שטחי ארצנו. נתגייס בתקופת הבחירות רק עבור מפלגה שתתחייב בכתב (א) לא לשבת בממשלה המתכוונת לדון במסירת שטחי א"י לגורם זר, וכן (ב) לפעול לביטול   ההסכמים שנחתמו עם אבו-מאזן ע"י ממשלת אולמרט."

*העצומה נתמכת ע"י רבנים כמו למשל: הרב ישראל אריאל, הרב יעקב יוסף,הרב חננאל אתרוג, הרב דוד חי הכהן, הרב מיכאל הרשקוביץ, הרב גדעון פרל, הרב יהודה עמיחי, הרב דודי דודקביץ, הרב בדיחי, הרב חיים שטיינר ועוד.

* חותמים: שילחו שם ומספר טלפון נייד אל: hanon18@gmail.com

* דרושים מחתימים שיחתימו את חבריהם. לפרטים: אסף  0503580022, או פשוט לבקש עותק מן העצומה ע"י פנייה אל: mattot.arim@gmail.com

 

תודה רבה רבה למתנדבי הקלפיות בפריימריז של הליכוד!!!

עשיתם עבודה נהדרת: בבחירות הקודמות, גם אחרי פרישת קדימה, עדיין 50% מרשימת הליכוד היתה שמאל (כלומר: בעד גירוש גוש קטיף).

בבחירות הנוכחיות, תודות לפעילי הקלפיות, רק 29% מרשימת הליכוד הם שמאל. זוהי התקדמות  של 21% במשך 3 שנים בלבד. 

 

הנה התוצאות כעת (2009)  לעומת 2006:

 

2009: ימין, ימין, ימין, ימין, ימין, שמאל, ימין, מרכז, ימין, שמאל, ימין, שמאל, ימין, שמאל, שמאל, שמאל, ימין, ימין, ימין, ימין, ימין, ימין, ימין, ימין, ימין, שמאל, שמאל, ימין, ?, ?, ?, ימין, שמאל, ימין, ימין. הנה השמות: 1- גדעון סער , 2- גלעד ארדן – 3- רובי ריבלין . 4- בני בגין. 5 – משה כחלון. 6 – סילבן שלום. 7 – משה בוגי יעלון. 8 – יובל שטייניץ. 9 – לאה נס. 10 – ישראל כץ. 11 – יולי אדלשטיין. 12 – לימור לבנת. 13 – חיים כץ. 14 – יוסי פלד. 15 – מיקי איתן. 16 – דן מרידור. 17 – ציפי חוטובלי. 18 – גילה גמליאל. 19 – משה פייגלין. 20 – זאב אלקין. 21 – יריב לוין. 22 – ציון פיניה. 23- מיקי רצון. 24 – איוב קרא. 25 – דני דנון. 26 – כרמל שמע. 27 – אופיר אקוניס. 28 – אהוד יתום. 29 – אלליה דמסו. 30 – יצחק דנינו. 31 – דוד אבן צור. 32 – קטי שטרית. 33 – מירי רגב. 34 – שגיב אסולין. 35 – בועז העצני

 

2006:  שמאל, ימין, ימין, ימין, שמאל, ימין, שמאל, שמאל, שמאל, ימין, שמאל, ימין. הנה השמות: 1. סילבן שלום 2. משה כחלון 3. גלעד ארדן 4 גדעון סער 5. מיכאל איתן 6. ראובן ריבלין 7. דני נווה 8. יובל שטייניץ 9. לימור לבנת 10. נתן שרנסקי 11. ישראל כץ.  12. חיים כץ 

 

והנה "סיפורי קרב" מהמתנדבים ש"עשו את ההצלחה". שימו לב ליצירתיות הנדרשת מהפעיל שמתמודד עם תנאי השטח ששונים לגמרי מקלפי לקלפי. כל הכבוד למתנדבים הנהדרים שאילתרו כמו שצריך ועשו את ההצלחה.

 

יורם: "היו תורים ארוכים. המשטרה לא נתנה לחלק ממש בתורים- אלא בכניסה. היו שם הרבה פעילים – חלקם למען מועמדים מהרשימה שלנו (כמו מיכי רצון).

הידבקתי שלט מלפנים ומאחור: ''אומרים ''לא'' למדינה פלסתינית''. ציבור המצביעים היה ברובו עממי , מסורתי. הופתעתי מהמספר הרב של חובשי הכיפות.

הרבה כבר באו עם רשימות מוכנות כבר. או עם פתיחות מוגבלת. אני שמח שהיכנתי דפים עם תקציר . כך יכולתי להגיש דף לקריאה ולהגיד : ''יש לי משהו מעניין בשבילך '' או אפילו : ''הנה הרשימה של אלה שהיו נגד ההתנתקות''. חלק מאנשים עמדו בתורים הארוכים וקראו. הרבה אנשים שאלו אותי ''מטעם מי אתה''? הייתי צריך להסביר: ''מטות ערים''. מאוחר בערב הגיעו בהדרגה כמה מועמדים  לביקור קצר.  זכינו להצלחה בפריימריס."

 

מוטי: "אני ושניים נוספים התנדבנו לסייע. באופן כללי, כ- 80% מהמצביעים הובאו לקלפי ע"י קבלני קולות עם רשימות מוכנות. במקביל לנו היו רבים אחרים ביניהם 3 חבר'ה נמרצים שחילקו פליירים רק עבור לאה נס. בפועל הם קצת פעלו נגדנו שכן כולנו התחרינו על תשומת הלב המוגבלת של המצביעים. בשלב מסויים מחקתי מישהיא אנונימית עבורי  ורשמתי במקומה את לאה נס 146, ומאותו רגע עבדנו כל ה- 6 ביחד. לסיכום, יש מקום לאילתורים מקומיים שבפועל עזרו לנו. לקח נוסף הוא לעשות טלפונים בימים שלפני. פשוט לא היה לי זמן."

 

בועז:  "בתחילה עמדתי  בתור לקלפי ממש: אנשים ממתינים וזמנם בידם. זכיתי לקשב רב. הפניה היתה בנוסח – אני לא מדבר על שם זה או אחר , אבל כל מי שמתנגד להתנתקות נוספת ולמדינה פלסטינאית טוב יעשה אם יחליף עימי כמה מילים. מדי כמה דקות התפניתי למתפקד אחר ששמע את הדברים, התחלנו עם האידיאולוגיה (נאמנות לדרכו האמיתית של הליכוד ,אנשים שהוכיחו עצמם, שונאי שוחד ואוהבי עקרונות ואמת) ועברנו לשמות. ברשימה שהכנתי היתה התעניינות כאשר חלק מהאנשים בקשו העתק (ובקשתי שעם גמר  ההצבעה יחזירו לי הרשימה- מטעמים פסיכולוגיים- יצירת קשר,מחוייבות וכו') וכך עשו רבים. היו כמה וכמה שהעתיקו מהרשימה שלי שמות לרשימות עימן הגיעו, היו כאלה איתם עברתי על רשימותיהם וסייעתי בהחלפת שמות בעייתיים או פרווה בכאלה מכוחותינו. בחלוף כשעה "הזיזו" אותי מהמקום. הצטרפתי להמוני הפעילים כשעל פי רוב כל אחד או קבוצה מקדמים מועמד מסויים. לעיתים הסכימו לרוב רשימתי אבל את השם פייגלין לא רצו "לעכל". בסך הכל ולמרות הקושי המסויים בתל אביב- מרוצה."

 

יעקב: "בתוך התור ניסיתי לעשות כמה שיותר נפשות לענינה של ארץ ישראל. תחושתי הייתה טובה למרות שלא מעט אנשים התווכחו איתי. שאלתי את ספי ריבלין והוא ענה שהוא נגד קיצוניות. שאלתי אותו האם זריקת 8000 איש לרחוב נגד רצון המתפקדים זו קיצוניות והוא נאלץ להודות שזו קיצוניות בכיוון ההפוך."

מיכאל: "באו בעיקר עובדי תעשיה אווירית בהוראה של חיים כץ. היו נעולים על רשימתם ואי אפשר היה להזיז אותם ממנה. סה"כ במשך שעתיים באו כעשרה אנשים אז עברתי לקלפי אחר.  שם היו יותר אנשים.  אלה  שבאו מטעם קבלני קולות היו מוכנים לקחת המלצות על עולים חדשים. שאר המצביעים התחלקו חצי-חצי – אלה שמוכנים לקבל עצות, ואלה שלא. אלה שכן לקחו את הרשימה, ברובם היו מסכימים עם ההמלצות. לפחות חצי מהם לא רצו את פיגלין. הכל היה שקט חוץ ממקרה אחד בודד, אז כל התור התחיל להתווכח, והיו צעקות. עדיין זה לא הגיע להפרות סדר. די טוב עבדו אתיופים שהיו אומרים שמתוך שני עולים ראוי שיהיה אחד רוסי ואחד אתיופי. אנשים קנו את הרעיון הזה מעולה. הייתה קבוצת פעילים שדחפה רשימה אפילו בלי שמות – רק מספרים. זה עבד להם מצוין." 

שושנה: "אצלנו רוב גדול מהמצביעים היו נגד מדינה פלשתינית ושמחו לקבל רשימה מסודרת של מועמדים שהם נגד מדינה פלשתינית. בכל קבוצת מצביעים – אחד לקח את הרשימה וכל השאר אחריו בגלל לחץ חברתי. חילקנו גם את הפליירים שבהם רואים את שמות הערים שיהיו בטווח הטילים אם תקום מדינה פלשתינית. הפלייר גרם לכך שאנשים יתייחסו ברצינות לרשימת המועמדים שלנו. היה יחס טוב בין הפעילים מפני שכולם פעלו בעצם לטובת אותו דבר, הרי כל המועמדים הרציניים היו ברשימה שלנו, רק השרים לא היו ברשימה שלנו אבל השרים באמת לא היו חזקים בשטח."

לצערנו דרושים מדי פעם "ציידי מחבלים" – באיזור ירושלים

מדי פעם צריך להגיע למשרד המשפטים ולעיין- על פי הדרכת אלמגור (מטה נפגעי הטרור) – בתיקי מחבלים המועמדים לשחרור.  המטרה: למצוא מחבלים כבדים שאפשר לבטל את שחרורם באמצעים משפטיים. לכניסה למאגר המתנדבים נא להתקשר : 0524239870    מאיר   אינדור-מנכ"ל אלמגור

לא למדינה פלשתינית:

נא לשלוח את הסרט הזה לכל חבריכם בארה"ב:

http://www.youtube.com/watch?v=wFtts9TfJlA

 

Many thanks indeed to the great volunteers who manned the election booths on Likud Primaries day and recommended Eretz Yisrael oriented candidates. As a result of their hard work and creativity in adjusting to the situation in the polls, the percentage of left-leaning (anti-Gush Katif) MKs in the Likud list went down from 50% in 2006 to only 29% now — an improvement of 21% in only 3 years.  As you may have seen — the newspapers are full of it.

 

Wanted: Terrorist hunters. Every once in a while, unfortunately, the government decides to try to release more Palestinian terrorists onto the streets. If you are willing to volunteer in Jerusalem, occasionally, to read or photocopy terrorists' criminal files, usually at the Ministry of Justice, this would be very helpful. To add yourself to the volunteer database of the Almagor terror victim database for this purpose, call the CEO Meir Indor at 0524239870.

  

NO TO PALESTINIAN STATE

Kindly watch this Utube movie link and send it to all your friends in the United States – thank you very much. Remember: It IS an emergency. http://www.youtube.com/watch?v=wFtts9TfJlA

 

רוצה להימחק מהרשימה? שלח דוא"ל ריק אל mattotarim-unsubscribe@eretz.org   

to unsubscribe, pls send a blank email to: mattotarim-unsubscribe@eretz.org

 

קבלת את המייל הזה מחבר, רוצה להצטרף לרשימת התפוצה? שלח דוא"ל ריק אל mattotarim-subscribe@eretz.org

mattotarim-subscribe@eretz.org if you got this from a friend & would like to join our distribution list, send a blank email to

 

לתגובות או לרישום ידידים הגרים בחו"ל mattot.arim@gmail.com

Comments? Or: Want your friends in USA etc. to join our foreign list? Contact mattot.arim@gmail.com

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *