סגן שר הבטחון: אבקר באוהל הריבונות של האמהות בכיכר פריז

סגן שר הבטחון: אבקר באוהל הריבונות של האמהות בכיכר פריז
חברי כנסת רבים נוספים יגיעו לאוהל. פעילי אוהל הריבונות: “זה עוזר לנו להתקרב להחלת הריבונות, את מכבדינו נכבד ביום פקודה”
(בתמונה: בכיר במרכז הליכוד, נתן אנגלסמן, ערך לפני זמן קצר ביקור הזדהות באוהל הריבונות – לשימוש חופשי)
 
סגן שר הבטחון דני דנון הודיע היום שבכוונתו לבקר את האמהות באוהל הריבונות בכיכר פריז, מחר (יום רביעי). כזכור אוהל הריבונות הוקם ע”י תנועת ‘נשים בירוק’, בשיתוף עם תנועת מטות ערים וחוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי’, בכיכר פריז מול בית ראש הממשלה. גם יו”ר סיעת הבית היהודי בכנסת, ח”כ איילת שקד, הודיעה שתגיע מחר לאוהל הריבונות, וכך גם יו”ר ועדת כספים ח”כ ניסן סלומינסקי. סגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי מתכוונת להגיע לאוהל הריבונות ביום חמישי. כך גם ח”כ זבולון כלפה שמצטרף לחברת סיעתו ח”כ אורית סטרוק זו ערכה ביקור הזדהות באוהל הריבונות של האמהות כבר אתמול. ככל הנראה גם יו”ר ועדת העבודה והרווחה, ח”כ חיים כץ, יגיע לאוהל הריבונות — ביום רביעי.
 
מארגנות האוהל, נדיה מטר ויהודית קצובר מתנועת נשים בירוק, אמרו: “אחרי יום שני באוהל אנו רואות בבירור, שהציבור צמא לערכים לאומיים ושמח על ההתעוררות. הרבה מאד אנשים שעוברים ברחוב מצטרפים אלינו ומחזקים אותנו.”
 
המארגנות עושות את ההכנות הדרושות כדי לקבל את פניהם של נבחרי הציבור, כמו גם אישי ציבור נוספים כמו למשל אלמנתו של הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב מרדכי אליהו זצק”ל, הרבנית צביה אליהו, פעילי ליכוד בכירים כמו נתן אנגלסמן יו”ר מרחב יש”ע בליכוד שהגיע הערב להזדהות, מרדכי בניטה יו”ר קבוצה אידאולוגית גדולה אחרת בליכוד שיגיע ככל הנראה מחר.
 
תנועת מטות ערים הגיבה על תמיכתם של חברי הכנסת וסגני השרים של המחנה הלאומי: “פעם היה מקובל שרק שרים וח”כים בשמאל כיבדו את פעילי המחנה שלהם ועזרו להם להגשים את עצמם. היום גם במחנה הלאומי יש פרגון כי נבחרי הציבור כבר לא מורמים מעם. הח”כים המסורים וסגני השרים החשובים, עוזרים לנו להתקרב למטרה שלנו: החלת הריבונות על יהודה ושומרון ודחיית יוזמות מסוכנות שמציע סגן שר החוץ האמריקני קרי. את מכבדינו נכבד ביום פקודה, סיכמו פעילי מטות ערים.
 
 

This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus protection is active.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *