המלצות חדשות! New recommendations!

English & unsubscribe info — see below

רוצה להימחק מרשימת התפוצה? ראה בסוף

 

**כל פעילי מטות ערים קוראים לכם היום: לצאת, להצביע, ולהביא איתכם עוד כמה בדרך!!

המלצות חדשות! New recommendations!

אשקלון: מסתמן שמהצרי עדיף

אם לדייק – מהצרי ראש העיריה לא תמך בגירוש, אלא שיתף פעולה עם העניין (פנה ליושבי הגוש לעבור לאשקלון) בלי להמליץ עליו.  היות ש-2  המתמודדים המובילים מולו, בני וקנין ואיתמר שמעוני, הם חברים אקטיביים ב"קדימה", יתכן שצריך בכל זאת להצביע למהצרי ואכן כך סבורים פעילי ארץ ישראל מהימנים ומנוסים באשקלון. http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3588088,00.html

 

חיפה: רשימת המפד"ל למועצת העיר מצויינת

* מספר 1, 2 ו-3 ברשימת המפד"ל בחיפה  (שי בלומנטל, אריה פוגל,  יוסי כהן) מבהירים כי הם "מתנגדים נחרצות לכל פשרה טריטוריאלית לרבות הקמת מדינת טרור נוספת וביצוע התנתקויות הזויות כמו בעזה". נשמע מצויין. לעזור.  

* עודד סושרד לימד בעבר, אך לא מלמד כעת, במרכז האוניברסיטאי אריאל. היה בעבר (לא כעת) חבר בחוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.


ירושלים: הוכחה נוספת באשר למחויבות העדיפה של פורוש לארץ ישראל 

 

יהודה ליבמן אחד הדמויות המוערכות ביותר ביהודה ושומרון (בחיים הציבוריים ובצה"ל) מבקש מנאמני ארץ ישראל בירושלים להצביע לפורוש. מוסר כי בימי ממשלת נתניהו "הופתענו בוקר אחד לגלות כי ביתנו הקטן בגבעת להבה בשכונה המזרחית של יצהר מוקף במאות שוטרים…האלוף  עוזי דיין בחסות  איציק מרדכי הכין לממשלה הפתעה: הריסת מאחזים".   הבית נהרס ,כי רק בסיום הריסת הבית הגיעה ההוראה לכוחות הביטחון לחדול. "נעצרנו במשך שעות במשטרה ,היינו שבורים ומרוסקים ,חבולים ומוכים, פיזית ונפשית."

 

מאיר פרוש סגן שר השיכון דאז התקשר באופן אישי והזמין את רב הישוב ונציגי הישוב והגבעה אליו לביתו עוד באותו ערב לשיחת חיזוק ובדיקת האפשרויות לבנית המקום מחדש.  לאחר מס' ימים הופיע בגבעת להבה ביצהר רכב הסעות משפחתי ומתוכו יצאה כל משפחת פרוש מגדולם ועד קטנם.  מאיר פורוש  הסב עמנו ביום העצמאות למרגלות דגל ישראל הקרוע מעל חרבות הבית ההרוס. יידע הציבור וישפוט בעצמו ביום הבחירות.

 

צפת: להצביע לליכוד (מחל)

* מומלץ מאד מאד להצביע ליכוד-מח"ל למועצת העיר צפת. מספר 2 ברשימה הוא דוידי הרמלין, דמות מיתולוגית בציבור הכתום. זהו העוזר פרלמנטרי שגורש מהכנסת לאחר שצבע את שיערות ראשו בצבע כתום.  השיג במו ידיו את מסמך המחקר המביך שנעשה בכנסת שהוכיח שמעולם לא היה גירוש אזרחי כפוי בשום מדינה דמוקרטית בעולם מלבד…ישראל. ניהל את מטה ה"נגד" בצפת. ועוד ועוד.

* לאחר סבב שיחות ארוך מאד הנה תיקון בנושא ראשות העיר צפת. שוקי  אוחנה מבהיר כי לא עסק בשום אופן ובשום צורה בהכנת לוגיסטיקה לגירוש. הוא מחשיב עצמו כאיש ארץ ישראל וכך גם מחשיבים אותו הפעילים המוכרים שלנו בצפת.

 

קרית אונו

למועמד קדימה קוראים עמי כחלון. לא להצביע עבורו.

 

קריית שמונה: להצביע לניסים מלכה

פעילי ארץ ישראל בקרית שמונה מוסרים כי ניסים מלכה  התנגד לגירוש באופן פעיל. הוא מועמד ראלי. לעזור לו.

 

 

    תזכורת מהמיילים הקודמים 

  

 

אופקים: הבהרה

ראש העיר  אבי אסרף אמנם היה חתום על המודעה הידועה לשימצה בעד הגירוש אך לקראת הסוף התעשת ונאם לטובת גוש קטיף בהפגנה באופקים קצת אחרי כפר מימון

 

אזור: לעזור לאוריאל תנעמי

אוריאל תנעמי  הוא  מועמד מומלץ גם של בני בגין וגם של אנשי ארץ ישראל השלמה המוכרים ביישוב. 

 

אשדוד: רשימת לסרי ופרנקל עדיפה

אל תצביעו לצבי צילקר – תומך גירוש. המועמד להחליפו – ד"ר יחיאל לסרי. http://www.nrg.co.il/online/54/ART1/792/416.html. רץ עם לסרי מר יהודה פרנקל לשעבר מנכ"ל אלתא, שהינו איש ארץ ישראל (התנגד לאוסלו). לסרי פעל לטובת בית חולים באשדוד שבקרוב ייבנה סוף סוף. ואילו, בכהונת צילקר בשלטון משך 40 שנה לא נפתח אפילו מפעל גדול אחד, אין עבודה, אשדוד היא אחת מהערים העניות בישראל, אין מקומות בילוי לצעירים, אין השקעה בספורט מצד העירייה. 

 

באר שבע: בעיות…

יעקב טרנר הוא איש קדימה. דוד בונפלד היה תומך גירוש. לנסות למצוא מישהו אחר.

 

בית שמש: לעזור לשלום לרנר

לעזור לשלום לרנר, מועמד נהדר.  

הרל"שית של דניאל וקנין מבקשת להבהיר שדני וקנין  מתנגד להקמת מדינה פלסטינית בגדה המערבית וברצועת עזה.

 

בת-ים: לעזור לאורי בוסקילה

כל מי אוהב את חברון לרוץ מהר מהר להצביע עבור אורי בוסקילה. ראש הרשימה המאוחדת של כל המפלגות הדתיות והמסורתיות בעיר. ממלא מקום ראש עיריית בת ים. אדם פשוט נהדר שפועל ללא ליאות לטובת ארץ ישראל. לעזור. 

 

גבעתיים: לעזור לטלי ארגמן

טלי ארגמן התנגדה לגירוש ופעלה נגד הגירוש בפועל

 

 

גבעת שמואל:  עדיף יוסי ברודני

ברודני אינו אידאלי אך עדיף בהחלט, לדעת מטה ארץ ישראל בגבעת שמואל, על פני אחרים. להצביע בשבילו.

זמיר בן ארי – תומך גירוש. קרוב להדחה. להצביע נגדו.

 

הרצליה: לעזור לירון עולמי וצבי וייס

חשוב מאד לעזור לצבי וייס. צבי הוא אביו של עו"ד חיים וייס שהוא ראש מטה ארץ ישראל בהרצליה הרבה שנים, כל הכבוד!! צבי רץ למועצת העיר.

חיים מוסר, שהתנדבות ביום הבחירות תתקבל בברכה. ראש העיר הנוכחית של הרצליה הינה מטעם מר"צ  ותמכה בגירוש. לעומתה רץ ירון עולמי 052-3870786   09-9511286 שנאבק בפומבי נגד הגירוש, נחשו למי כדאי לעזור!!!

 

 חיפה: בעיות…

יונה יהב הוא איש קדימה. רמי לוי הוא/היה סגן ראש עירית חיפה, נטען כי הביא במשאל הליכוד 10 אוטובוסים עם אתיופים להצביע בעד חורבן גוש קטיף, הם קיבלו "הוצאות" נסיעה וארוחה. לסיכום ברובסקי רץ נגד מועמדים רעים מאד. ברובסקי הוא יריב של משפחת אולמרט. חלק מנאמני ארץ ישראל בחיפה חושבים שהוא המועמד הסביר ביותר. ברשימת "נטו" –  שסימנה "נט" – מוצב במקום הרביעי ד"ר עודד סושרד, לשעבר מרצה במרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון, לשעבר חבר בחוג הפרופסורים לחוסן מדיני, התנגד לגירוש. מספר 1, 2 ו-3 ברשימת המפד"ל בחיפה  (שי בלומנטל, אריה פוגל,  יוסי כהן) מבהירים כי הם "מתנגדים נחרצות לכל פשרה טריטוריאלית לרבות הקמת מדינת טרור נוספת וביצוע התנתקויות הזויות כמו בעזה". נשמע מצויין. לעזור למפד"ל!! 

 

 ירושלים: פורוש בעד ארץ ישראל, ברקת רק חלקית

* ניר ברקת עמד בראש סניף "קדימה" בירושלים. עמדותיו בנושא מדינה פלשתינית וכן בנושא התנתקות (אז) – לא ידועות.

*  גאידמק – עמדותיו בנושא יהודה ושומרון וכן בנושא התנתקות (אז) – לא ידועות.

*  פורוש הצביע נגד תכנית ההתנתקות וחוק ההתנתקות קריאה ראשונה. בקדנציה הנוכחית בכנסת היה נהדר, גיבש קואצליה של ח"כים נגד חוק פינוי ביזוי 2 (עבודה קשה מאד…).

* לסיכום ככל הידוע המועמד הטוב ביותר לארץ ישראל בירושלים הוא פורוש.

* לעזור לאריה קינג: באשר למועצת העיר, אריה קינג, פעיל נהדר ואיש ארץ ישראל השלמה, מופיע ברשימת "איחוד לאומי-מפד"ל" שאותיותיו הן טב.

 *יגאל עמדי תמך בגירוש. לא להצביע עבורו.

 

מודיעין: להצביע לחיים ביבס

חיים ביבס התנגד להתנתקות ומעיד על עצמו: "אני רואה חובה גדולה להמשיך ולסייע על שמירת ארץ ישראל"

 

מעלה אדומים: גם רשימת " כולנו במעלה" בסדר

רשימת " כולנו במעלה " שאותיותיה "כח" מודיעה שהרשימה  מתנגדת להקמת מדינה פלסטינית. כמו כן, גדעון אריאל, פעיל ארץ ישראל נהדר, מתמודד למועצת העיר. סיכויים מצויינים. לעזור לו!!

 

נהריה: בעיות…

ג'קי סבג הוא איש קדימה. לנסות למצוא מישהו אחר.

 

 

נתניה: מרים, הבהרות בבקשה…

מרים פיירברג התנגדה להסכמי אוסלו בצורה פעילה ונהדרת – אך אנשי נתניה טוענים שתמכה בגרוש במשאל המתפקדים. לכן, מרים

מתבקשת להבהיר דחוף – אל mattot.arim@gmail.com האם היא מתנגדת או לא להקמת מדינה פלשתינית. הרי מדינה פלשתינית פרושה של דבר טילים שיכולים ליפול בסלון של כל תושב ותושב בנתניה.

 

נצרת עילית: לעזור לשמעון גפסו

שמעון גפסו התנגד באופן פומבי ועקבי לגירוש גוש קטיף.   מסקר שביצעה ד"ר מינה צמח, עולה כי שמעון גפסו  זוכה ל-40% מקולות הבוחרים. לעזור לשמעון!! http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3613143,00.html

שמעון גפסו מוביל.  מסקר שביצעה ד"ר מינה צמח, עולה כי שמעון גפסו  זוכה ל-40% מקולות הבוחרים. שמעון התנגד באופן פומבי לגירוש גוש קטיף. מולו מועמד גרוע עבורנו, רונן פלוט שתמך בגירוש ואף ארגן את המטה בעד שרון בעת משאל הליכוד.  היה איש עבודה שבעקבות סכסוך עם ראש העיר אריאב ערק לליכוד עם אנשי עבודה אופורטוניסטים נוספים – שמאלנים בליכוד. על אף הכל, בנצרת עילית היה רוב נגד הגירוש תודות לשמעון גפסו. לעזור לשמעון!! http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3613143,00.html

 

עכו: בעיות…

לנקרי תמך בהתנתקות. בשום פנים ואופן לא להצביע בשבילו, אם גורמים בציונות הדתית רוצים לתמוך בו שקודם כל ימציאו מכתב מטעמו שהוא מתנגד להקמת מדינה פלשתינית

 

פתח תקווה: לעזור לעמנואל גרטל

עמנואל גרטל, איש ארץ ישראל השלמה, מועמד למועצת העיר מטעם הליכוד (מחל). לעזור.
באשר לראשות העיר, חיים בשארי הוא מועמד סביר (יותר טוב  מאיציק אוחיון לדעת פעילי ארץ ישראל בפתח תקוה). מי שבטוח לא מתאימים לנו הם: אורי אוהד – איש העבודה, ציפי גורדין – מקדימה.

 

 

קרית גת: עדיף   אבירם דהרי
אבירם דהרי –  לדברי אנשינו בקרית גת – מתנגד לגירוש יהודים והינו איש ארץ ישראל.

 

קרית מלאכי: להצביע נגד מוטי מלכה

מוטי מלכה, לשעבר ליכוד ומאז תקופת שרון איש קדימה, מופיע ברשימת ראשי הערים תומכי הגרוש. לצערנו הוא עלול לזכות בגלל תמיכת אנשי חב"ד. חב"ד: אנא התעשתו! בעיר הסתובבו מנשרים של תושבי גוש קטיף המתגוררים באזור המבקשים לא לחזק את מפלגתו של מלכה- 'נס', כל הכבוד..

 

ראשון לציון: להצביע דוב צור ורשימת ה' למועצה

המפד"ל רצה ברשימה משותפת עם ראש העיר מאיר ניצן שתמך בגירוש: לא טוב לחזק  את מאיר ניצן. כמו כן, לא להצביע לליכוד: ראש הליכוד עו"ד דוד ביטן תמך בכל כוחו גירוש.
אז למי  כן להצביע: לראשות העיר להצביע לדוב צור, לדעת נאמני ארץ ישראל בראשון לציון. המועמד במקום השישי ברשימתו הוא הרב ד"ר פיני איזק, שהוא ומשפחתו תומכים נלהבים בכל מה שקשור לארץ ישראל.

יש גם רשימת ה' (חזית דתית מאוחדת ללא מפד"ל וש"ס). 

 

רחובות: אפשר להביס את שוקי פורר אם תתאמצו

נגד שוקי פורר תלוי ועומד כתב אישום על ענייני שחיתות (לכאורה קבלן שילם חובותיו ובתמורה קיבל חוזים בשווי מליונים מהעיריה): http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000340582&fid=829

שוקי הוא גם תומך-גירוש שחתם בגאווה על מודעת התמיכה בגירוש ופעל נמרצות בעד חורבן גוש קטיף. כדי להביס אותו – להצביע עבור חנניה וינברגר (דתי יחיד) או עוזי סלנט (מנכ"ל מאוחדת). שניהם מועמדים ראליים. קהלני אמנם נשמה טובה, אך רץ עם אח של אולמרט – איכס…. 

 

רמלה: בעיות…

יואל לביא הוא מטעם קדימה ותומך-גירוש. לנסות למצוא מישהו אחר.

 

רמת גן: בעיות…

צבי בר, כיום מטעם קדימה, וכן שרגא ברוש, תמכו בגירוש. לנסות למצוא מישהו אחר.

 

רעננה:

להצביע עבור "הרשימה הדתית המאוחדת" ובה מופיע בין היתר ידידנו, פעיל ארץ ישראל ותיק ונאמן, שלמה לישה. 

 

שדרות: לעזור לאלון דוידי

אלון דוידי הוא איש ארץ ישראל, שרץ לראשות העירייה. כריזמטי, נראה על פי מספר סקרים כבעל סיכוי. מולו מתמודדים אחלמה פרץ אשתו של עמיר פרץ ומועמד אחר (ממפלגת העבודה?)

 

 

תל מונד: בעיות…

ראש המועצה הנוכחי שלמה רצבי היה תומך-גירוש.

להצביע למישהו אחר: כרמלה פאיט, עו''ד שלמה ינאי, עו''ד רותם ריעני, שלום דרך

 

 

חותמים נוספים על המודעה התומכת בחורבן גוש קטיף, בנוסף לאלה שצויינו למעלה כתומכי גירוש, להצביע נגדם:

 (מועתק מהמודעה שפורסמה בעיתונות בשעתו מטעם אותם ראשי ערים כך שאין פה מה להכחיש…)

 http://short.urls.co.il/ppaw63     

 

דרור אהרון מגן יבנה.                        יעקב אמור מקציר-חריש. 
שמחה יוסיפוב מאור עקיבא.              מאיר כהן מדימונה.                        
צבי גוב-ארי מיבנה.                          רון פרומר מנהריה.          
ניסים גוזלן מבאר-יעקב.                    אליהו דדון מבית דגן. 
יעקב מאמאן מכוכב יאיר.                  צביקה מה-יפית מאורנית.                

גבי נאמן משלומי.                            יוסף נשרי מקריית אונו.
שולי סולימן מקריית עקרון.                בני רגב מלוד.

דוד עמר מנשר.                                          

 

NEW RECOMMENDATIONS

 

 

Ashkelon: Mahatzri's opponents are worse than he

Mahatzri seems to be better than his opponents Benny Vaknin and Itamar Shimoni. This is because Mahatzri, to be fair, did not shout hurray for disengagement, he did no more than cooperate with Sharon's agenda by encouraging people from Gush Katif to go to Ashkelon at a time when he should have been joining the struggle. However, against him are Vaknin and Shimoni who are both active Kadima members. Reputable and experienced Eretz Yisrael activists in Ashkelon have recommended to us that Ashkelonites vote for Mahatzri.

 

Haifa: Help Mafdal too 

* Outstanding Mafdal list: The 3 first places in the Mafdal list (Shay Blumental, Aryeh Fogel and Yosi Cohen) have asked us to inform that they are diametrically opposed to territorial appeasement, Palestinian state and all variations thereof. Sounds excellent. Help them and vote for them please.  

* Dr. Oded Suchard taught in the past, but does not currently teach, in the Ariel College; and was in the past, but is not currently, a member of Professors for a Strong Israel.

 

Jerusalem: a distinguished figure speaks out for Porush

A very well known figure in Yehuda veShomron, respected by the public and also the army, Yehuda Libman from Yitzhar, has asked the public to vote for Porush. Libman wrote to the public that in the Netanyahu era, his home was razed by order of Udi Dayan in cooperation with Itzik Mordechai, so quickly that the orders to the police force from top levels of government to cease and desist came too late: Libman's home had already been decimated by hundreds of policemen. Libman, who at that time was not used to the sights we have since seen often, was physically and emotionally in pieces when he was released from being (of course) arrested. His first call was from the Deputy Housing Minister, one Meir Porush who invited Libman and his neighbors and rabbi to the Porush home that very evening to figure out how to rebuild the stricken neighborhood.  A few days later, on Yom haAtzmaut, as Libman was gloomily inspecting the wreckage, a large family car pulled up and, to Libman's amazement, disgorged the entire Porush family, from Meir down to the youngest of his children. All of them joined Libman for festive repast under the torn Israeli flag which waved from the wreckage of Libman's house. Libman feels that a man who feels so strongly about even a single house in a remote corner of Eretz Yisrael, is the right person to stand up for the unity of Jerusalem.

 

Kiryat Ono: Do not vote for Kadima candidate Ami Cachlon.

 

Kiryat Shmona: Vote for Nissim Malca

The known Eretz Yisrael activists in Kiryat Shmona have reported that Malca actively opposed disengagment. He is a realistic candidate. Help him and vote for him.

 

Safad: Very strong Likud/Mahal city council candidate

* A strong recommendation to vote for Likud (Mahal) for city council! Likud/Mahal's number 2 (realistic slot) is the mythological Davidie Harmelin. This young man was a  parliamentary aide who was actually ousted from the Knesset for …dying his hair a bright orange color, before the disengagement. He also was the person who elicited, from the Knesset Research Department, the only known document that states clearly that forceable deportation as in Gush Katif has no precedent in any democratic country in the entire history of the Western world. Harlemin also of course headed up opposition to disengagement in his home town of Safad. In short: Mahal/Likud's Number 2 is a very strong candidate indeed  and a vote for them would hence be amply justified.

* Regarding Mayor — after very extensive clarifications it seems that candidate Shuki Ohana did NOT participate in logistical operations for the Gush Katif deportation – contrary to what we reported earlier.  Ohana considers himself, and is considered in Safad, to be an Eretz Yisrael-faithful candidate worth voting for.

 

 

 

Reminder of past emails

 

 

Acco: Lankri is very bad for us. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Ashdod: Dr. Yehiel Lasri running with Yehuda Frankel are better for us than Zvi Zilker.

 

Ashkelon: Roni Mahatzri is very bad for us. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Azur: Help Ariel Tanami who is Benny Begin's candidate.

 

 

Bat Yam: Vote for Uri Buskila, probably running only for city council. He is outstanding. Tet-Bet is the name of the list.

 

Beer Sheva: Yaakov Terner of Kadima is a poor candidate for us. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Bet Shemesh: Shalom Lerner is an excellent mayoral candidate. Vote for him, help him.

Daniel Vaknin's office has asked us to clarify that he too is opposed to establishment of a Palestinian state, which makes sense, since Bet Shemesh is one of them any cities which will be within rocket range if Israel is so foolish as to establish a Palestinian state.

 

Givatayim: Help Tali Argaman. She opposed the destruction of Gush Katif in word and deed.

 

Givat Shmuel: Yosi Barodani is not ideal but seems better than the other candidates.

Zamir Ben-Ari is very bad for us.

 

Haifa: Mayor — Yona Yahav is very bad for us. Please vote for the most realistic candidate running against him.  Some of the Eretz Yisrael camp in Haifa feel that Barovsky is deserving of support.

Neto's number 4 is good. Mafdal's nos. 1, 2 and 3 are very good. See the top of the email for details.

 

Herzlia: Yaron Olami running for mayor and Zvi Weiss running for Moatza in the Tet-Bet list are both excellent. Please help them and vote for them.

 

Jerusalem:  Porush has more solid Eretz Yisrael views that either Nir Barkat or Gaidamak. Safest therefore to vote for Porush. Aryeh King, running under Tet-Bet, is an outstanding candidate for city council, so vote Tet-Bet for city council.

 

Kiryat Gat: Aviram Dahari is a pro-Eretz Yisrael candidate according to our people in Kiryat Gat.

 

Kiryat Malachi: Vote AGAINST Moti Malka who is very bad for us. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Maaleh Adumim: The "Kulanu beMaaleh" list whose letters are "kaf – chet", כח, has asked us to clarify that they are opposed to Palestinian state hence are a good choice.  Gidon Ariel running for city council is Eretz Yisrael in orientation!

 

Modiin: Vote for Haim Bibes who opposed to disengagement and has informed us that he regards saving Eretz Yisrael to be part of his mandate. 

 

Naharia: Jackie Sabag is a poor candidate for us. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Natzrat Ililt: Shimon Gapsu is great. Please help him and vote for him.

 

Netanya: Miriam Feirberg has a mixed record — against Oslo, in favor of disenagement — we call on her to clarify her position re Palestinian state (which will put Netanya into rocket range) – Miriam, are you for or against?

 

Ofakim: Mayor Avi Asraf did sign the infamous ad supporting demolition of Gush Katif. However, toward the end he took himself in hand and spoke at a rally on behalf of the Jews of Gush Katif.

 

Petah Tikva: Veteran Eretz Yisrael activist Emanuel Gertel is running for city council under the Machal ticket, so vote Machal.

Haim Bashari is a fairly good candidate for mayor, seems to be better than Itzik Ochayun in the opinion of our local activists. Definitely UNSUITABLE are Labor's Uri Ohad and Kadima's Zipi Gordin.

 

Raanana: Vote for Reshima Datit Meuchedet which includes Eretz Yisrael activist Shlomo Lisha.

 

Ramat Gan: Zvi Bar is very anti Eretz-Yisrael. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Ramle: Yoel Lavi is very anti Eretz-Yisrael. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

Rehovot: Vote for Hananya Weinberger or Uzi Salant, good candidates, in order to defeat Shuki Forer who is very bad for Eretz Yisrael. Leibowitz is a Shinui-Kadima candidate and does not share our views re Eretz Yisrael.

 

Rishon leZion: Vote AGAINST Meir Nitzan who is a Kadima candidate. Please vote for the most realistic candidate running against him.

Dov Tsur (whose list includes Eretz Yisrael  worker  Dr. Pinny Izak)  and the list for city council going under the letter "Heh" are considered good choices by our Eretz Yisrael people in Rishon. In contrast, Meir Nitzan and the LIkud's David Bitan were in favor of the Gush Katif deportation hence are BAD choices.

 

Sderot: Help wonderful Alon Davidi get elected. This is a charismatic, pro-Eretz Yisrael candidate.

 

Tel-Mond: Shlomo Ratzabi is very bad for us. Please vote for the most realistic candidate running against him.

 

 

Where can I see a list of the mayors who signed the infamous ad against Gush Katif?

Click here: http://short.urls.co.il/ppaw63     

 It's a great list of BAD candidates so you will know who to vote AGAINST.

 

 

 

רוצה להימחק מהרשימה? שלח דוא"ל ריק אל mattotarim-unsubscribe@eretz.org   

to unsubscribe, pls send a blank email to: mattotarim-unsubscribe@eretz.org

 

קבלת את המייל הזה מחבר, רוצה להצטרף לרשימת התפוצה? שלח דוא"ל ריק אל mattotarim-subscribe@eretz.org

mattotarim-subscribe@eretz.org if you got this from a friend & would like to join our distribution list, send a blank email to

 

לתגובות או לרישום ידידים הגרים בחו"ל mattot.arim@gmail.com

Comments? Or: Want your friends in USA etc. to join our foreign list? Contact mattot.arim@gmail.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *