שוויון בניו-יורק: נשים תקעו בשופרות יחד עם גברים, בהפגנת “100 שופרות” למען ישראל

נשים וגברים יחד תקעו ב-100 שופרות בלב ניו-יורק – למען ישראל

המפגינות והמפגינים תקעו בקולניות בשופרות "למען מדינת ישראל הנפלאה"

 

 
אתמול התקיימה הפגנה פרו-ישראלית בניו-יורק, מטעם יהודים תושבי ניו-יורק. עשרות רבות של יהודים הגיעו להפגנה הקולנית שנערכה, באישור המשטרה, ביום גשום וקר בלב העיר. 
 
בהפגנה נשים יהודיות תקעו בשופר יחד עם עמיתיהם המפגינים ממין זכר, והכל למען "מדינת ישראל הנפלאה ורבת התהילה" כהגדרתם. קול השופרות נשמע מרחוק.
 
איש מן המפגינים לא מצא דופי בתקיעת השופר המשותפת לשני המינים, על אף שחלק מן המפגינים היו דתיים אורתודוקסים. אחד הנואמים היה רב אורתודוקסי.  
 
מארגני ההפגנה, בראשות תושב ניו-יורק ריצ'ארד אלן, הכריזו על הפגנת 100 שופרות מפני שלדבריהם, קבוצות יהודיות שאינן שוללות חרם נגד ישראלים, צועדות יחד עם קבוצות פרו-ישראליות, במצעדים קהילתיים למען מדינת ישראל.
 
לדעת מארגני ההפגנה, מוסדות הקהילה, כגון הפדרציות, לא אמורים לכלול במצעדים למען ישראל, קבוצות שמעודדות חרם נגד ישראלים. קבוצות אלה רק מתיימרות להיות ידידותיות לישראל, אמרו המפגינים, ולמעשה הן עויינות לישראל ולכן אין לתת להם לגיטימציה.
 
המפגינים קיוו, שמארגני המצעד הקהילתי השנתי למען ישראל, שיתקיים בקרוב, יקחו ללב את מחאתם.
 
אלן הקים קבוצה אד-הוק לטובת העניין שרשמה לעצמה עשרות אלפיי עוקבים ברשתות החברתיות.  שיתפו פעולה גם קבוצות וותיקות בקהילה הפרו-ישראלית המזוהות עם הימין, כגון אפס"י (אמריקנים למען ישראל בטוחה) וארגון ציוני אמריקה.
 
יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד בכנסת, ח"כ יריב לוין, שיבח את המפגינים. לוין כתב למפגינים, כי הוא "נרגש ביותר מתומכי ישראל ומן הצועדים הבלתי נלאים במצעד השנתי ומגבורתם של כל כך הרבה ידידי ישראל המעורבים במצעד, ואשר קוראים לעשות דה-לגיטימציה לאלה שעושים לישראל דה-לגיטימציה". לדברי יו"ר הקואליציה, "אין זה הגיוני או סביר שתומכי ישראל יקבלו בהבנה או יעלימו עין או ישתפו פעולה בעקיפין עם קבוצות מחרימות, BDS, אשר מייצגות את ההפך מתמיכה בישראל.". לוין אמר גם, ש"סירוב להכיר בזכותה הריבונית של ישראל להחזיק בעמדה משפטית בלתי תלויה בנושא כלשהו בעל חשיבות לאומית — אינה לגיטימית".
 
יריב לוין בירך את המפגינים באמרו, כי "מדינת ישראל קמה בזכות היסטורית, משפטית ודתית בלתי ניתנת לעירעור. בכוחות משותפים דרכנו הצודקת תגבר על כל אלה המבקשים לפגוע בקיום יהודי ובחיים היהודיים בארץ אבותינו."
 
עותקים ממכתבו של יו"ר הקואליציה יריב לוין, ושופרות מאולתרים בצבע כחול-לבן, חולקו לכל אחת ואחד מן המפגינים –  כמזכרת.  
 

 

 

 

 

PLEASE POST AND DISTRIBUTE

 

SUPPORT FROM KNESSET FOR 100 SHOFARS RALLY

TOMORROW IN NYC

 

 

 

 

 Open Letter to Israel Parade Participants

 Knesset Coalition Chairman, MK Yariv Levin

 

 

From: יריב לוין  
Date: April 27, 2014 at 10:07:16 AM EDT
To: Richard Allen
Subject: For the participants of the 100 Shofars Rally, April 29th in New York City

Mr. Richard Allen

Founder, JCCWatch.org

 

Dear Mr. Allen,

 

As coalition chairman at the Knesset in Jerusalem, I am deeply 

moved by the tireless supporters and marchers in the Celebrate Israel Parade and by the courageous stance of so many friends of Israel involved in the parade, calling to delegitimize those who delegitimize Israel. It is not logical or reasonable for Israel supporters to condone or overlook or indirectly cooperate with BDS groups which represent the antithesis of support for Israel. Refusing to recognize the State of Israel's sovereign right to develop and maintain an independent legal position on any issue of national importance is not legitimate.

The State of Israel came into being by virtue of our people's unassailable rights having historical, legal and religious foundations. I am certain that by mutual effort our just path will surmount any attempt to strike down Jewish survival and the Jewish way of life in the land of our forefathers.

 

MK Yariv Levin,

 

Coalition Chairman

 

 JCCWATCH.ORG

 

Like us on Facebook

 

Follow us on Twitter 

 

 

 

 

Tomorrow

100 SHOFARS RALLY!

 

Demand Groups Boycotting Israel 

Not March in the Israel Day Parade

 

 

 

TOMORROW, Tuesday, April 29 at 5pm

UJA-Federation Building

130 East 59 Street

Between Park & Lex Ave 

 New York, NY 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *